Musím se zaregistrovat?

Můžete začít nakupovat bez registrace. Budeme ale rádi, když se zaregistrujete, abychom vás mohli kdykoli informovat o našich akcích a slevách.

Dělá Sladka Nina doručení?

Je nám líto, ale nezařizujeme dopravu. Svou objednávku si však můžete kdykoli vyzvednout ve vhodnou pro vás dobu. V košíku můžete zvolit čas a datum vyzvednuti.

Jaká je minimální částka objednávky?

Minimální částka objednávky je 500 Kč včetně DPH.

Objednávku jsem zaplatil kartou na webu. Mám však v pořádku zeleninu a ovoce, jejichž váha je nepředvídatelná. Pokud je jejich hmotnost menší, než je uvedeno na stránce, dostanu náhradu?

Když platíte za objednávku bankovní kartou na webu, jsou na vašem účtu rezervovány plné náklady na nákupní košík. Pokud se váha zboží, a tedy i jeho cena liší, projeví se to v prodejním dokladu. Po obdržení objednávky jsou z vašeho bankovního účtu odečteny prostředky ve výši odpovídající ceně skutečně přijatého zboží. Zbytek prostředků vám bude k dispozici do 3 pracovních dnů po vrácení přeplatku. Doba vrácení přeplatku závisí na bance, která vám kartu vydala.

Mohu u produktu zanechat recenzi?

Pod každým produktem na našem webu je speciální pole, kde můžete zanechat zpětnou vazbu. Můžete také přiřadit produktu jednu až pět hvězdiček. Všechny recenze produktů jsou okamžitě zaslány našim specialistům odpovědným za nákup, skladování a doručení.

Chci zanechat recenzi k produktu, ale nefunguje to. Proč?

Zpětnou vazbu můžete ponechat pouze u zakoupených produktů. Odkazy na zdroje třetích stran nejsou povoleny.

Nejlepší nabídky každý týden